Thursday, January 30, 2020

✝️بپرستید خدای زنده عیسی مسیح✝️

بازایستید و بدانید من خدا هستم.
(مزمور ۴۶: ۸)

نوازنده حرفه ای گاهی احساس می کند که‌ صدای سازی  که مینوازد آن طور که می خواهد با نت اصلی  جور درنمی‌آید. 
او هرگز با نت اشتباه، به نواختن آهنگ ادامه نمی دهد، بلکه باز می ایستد و ابتدا سیم هایش را با نت اصلی آهنگساز کوک می‌کند. 

خـدا می گوید اگر گاهی میبینی آهنگ زندگی ات ناهماهنگ و گنگ و نامفهوم است یقین بدان که از نــت اصلی خارج شده، زیرا من آن را با نت های موافق صلح و سلامتی و خوشی دل خودم کوک کرده  بودم. و حالا از نت خارج شده و نیاز دارد کوک بشود .   

پـس بازایستید و بدانید من خدا هستم. تنها کسی که نــت های اصلی آهنگ زندگی را در دست دارد. 
ساز زندگی خود را نزد من بیاورید، من آن را با نــت اولیه کـــوک می کنم تا بتوانید از روی نــت اصلی آهنگ زیبای عدالت و سلامتی  و خوشی روح القدوس را بنوازید. 
بلــه همین حالا بازایستید و بدانید که خدا آهنگساز اصلــی نـت های زیــبای زندگیست. 
جلیل سپهر
@jalilsepehr

اعظم جعفری نوکیش ایماندار به خدای زنده عیسی مسیح ✝️

No comments:

Post a Comment