Friday, December 13, 2019

به نام خدای زندهl✝️

به ایمان رفتار می‌کنیم، نه به دیدار.  
(دوم قرنتیان ۵ :۷)

برای تصمیم گیری نهایی در هر موردی، تنها به آن چه با چشمان خود می بینید اعتماد نکنید. زیرا آن چه با چشمانمان می بینیم فقط قسمتی از یک صحنه قابل دیدن است، اما این تمام واقعیت نادیدنی پشت صحنه نیست.

حقیقت های دیدنی هیچ وقت بدون درک واقعیت های نادیدنی کامل نیستند. بنابراین واکنش نشان دادن سریع به آن چه دیده ایم اغلب عجولانه و اشتباه است و می تواند نتایج مخربی به همراه داشته باشد. 

کلام خدا می گوید به ایمان رفتار کنید نه به دیدار. یعنی وقتی توانستید به واقعیت چیزی با اطمینان کامل ایمان بیاورید آن وقت در مورد آن تصمییم بگیرید، نه وقتی که با یک دیدار  احساساتتان به هیجان آمده باشد.   

 آن چه که دیگران در مورد خدا به ما گفته و می گویند، هرچند که قسمتی از حقیقت باشد، ولی کل واقعیت خدا نیست. هیچ انسان محدودی قادر نیست خدای نامحدود را بطور کامل به ما بشناساند. به قول مولوی: 
“هرکسی از ظن خود شد یار من   
از درون  من نجست اسرار من” 

 فقط خود خداست که می تواند بطور کامل خودش را مکاشفه و تفسیر کند، نه هیچ کس دیگر. تنها طریق درک واقعیت خدا مصاحبت شخصی با او و تفحص کردن درعمق هایش  بوسیله روح خداست. کلام خدا می‌گوید: “فقط روح خداست که عمق های خدا را می داند و آنرا بر انسان کشف می‌کند. 
(اول قرنتیان ۲: ۱۰). 

خدا را با اطلاعات انسانی نمی توان شناخت. خدا را با اتفاقات الهی می توان شناخت. 
امروز در قلبت را بروی  خدا  باز کن  بگذار روح خدا وارد شود و برایت یک اتفاق الهی بیفتد. اتفاقی که تمام اتفاقات  مابقی زندگی ات را مبارک خواهد ساخت .  
جلیل سپهر

@jalilsepehr
✝️اعظم جعفری نوکیش ایماندار به عیسی مسیح ✝️

No comments:

Post a Comment